miércoles, 11 de diciembre de 2013

ABRE O CORAZÓN E MIRA

A razón de ser deste meu blogue está nunha personiña a que acompaño no seu vo ao longo deste curso. Está diagnosticado con TEA e tal e como dixen na miña primeira entrada... "Non deixa de ser un neno".

O vídeo que vos presento nesta entrada tería que telo visto ao comezo da miña interenidade xa que me aclararía moitas das dúbidas que tiven e me acompañaron ata o día no que unha boa amiga me regalou un enlace co mesmo. Aquí volo deixo:


É moi representativo e aclaritivo. Ademáis mostra un gran exemplo de traballo con tesón e perseverancia con nenos con TEA. Pódense coller moitas ideas de materiais e recursos para levar as nosas aulas ademáis de valores e principios de traballo como aquel que di que a verdadeira inclusión valora a diversidade.

O vídeo remata cunha cita de "O principiño" de Antoine de Saint - Exupery que di:

"Só se ve ben co corazón; o esencial é invisible para os ollos"


No hay comentarios:

Publicar un comentario